onsdag 25. september 2013

Da er montbresiaen satt i garasjen nå som frostnettene plutselig har kommet - som om man egentlig ikke visste at det kom til å bli kaldt mot slutten av september. Kosmos er fjernet å de stelkene med knopper er satt i vase inne, så får vi se om de slår ut i blomst. Har fått satt ned kirgisløk, men krokusen å tulipanene ligger i posen enno.. Blir vel imorra, tenker jeg. Har fått skrapet bort en del ugress også, samt trillet bort litt jord fra den jordhaugen som var igjen. Så nabokatta var å brukte den som kattedo her i ettermidag, så jeg skal ikke stikke hendene nedi den jorda, nei. Ikke så veldig glad for at de legger fra seg sitt fornødne i jorda mi. Hentet også to potetkasser i ettermidag, som jeg tenkte kanskje å plante i til våren! Fint å få garasjen ferdig, så kan man plukke opp litt her og litt der av potensielle ting å plante i. Fikk forresten så fint fram de to flotte steinene i bedet når kosmosen forsvant. Mulig jeg har en liten steinfetisj.. Snakket med av de anleggskarene som holder på å graver og sprenger i nabolaget, å han sa at jeg bare skulle trille å hente de steinene jeg ville - jippi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar