onsdag 18. september 2013








Det har vært en hektisk seinsommer - ferietid, ungetid, bryllups og dåpstid, så det har vært lite oppdateringer her.. Ikke helt bra. Først holdt plen nr 2 å regne vekk, å nå holder alt det andre på å blåse vekk. Men, jeg har planer. Har begynt på staudebed nr 2, samt laget en kant mot plenen som jeg tenkte å plante markdekkende planter. Blir ganske smalt, men ikke så verst. Synd det er så seint i vekstsesongen, ellers skulle jeg nok ha fått fylt opp staudebed nr 2. Har en del pakker med løk som skal graves ned, men har ikke bestemt meg helt for hvor det blir. Skal ta en ekstra innsats for å renske bort ugress før vinteren slår til, når jeg enn får tid til det..

4 kommentarer:

  1. Ser ut som du har mange prosjekter=) Det er hyggelig å lage nye bed, og jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å fylle det med fine stauder med en gang=) Lykke til=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Nye prosjekter er gøy! Det blir morsomt til våren når de nye bedene allerede er på plass med løk og det hele. Da kan du kose deg med å fylle ut det du ikke rekker nå.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg gleder meg til å se om de overlever. Merkelig at det skal være vanskelig å bestemme seg for hvilke løker som skal i de to bedene, men må vel huske å sette de største bakerst, pluss å samle de godt. Men de blir vel til slutt plassert litt på slump :-)

      Slett