tirsdag 4. februar 2014

Endringer skaper balanse - i hvert fall i blomsterbedet og steinrøysa mi. Nå har jeg sett ubalansen som jeg lagde i fjor sommer, og egentlig gremtes over at jeg ikke har fiksa det. Så, etter ukesvis med kaldt vær, måtte jeg endelig benytte sjansen når det ble mildvær å regn til å fikse det som måtte fikses.

Den opprinnelige planen gikk ut på at jeg skulle ha slike store kampesteiner rundt hele kanten, men det ble bare med to. Så når det ble slik, fikk de heller "kose seg" sammens med de andre steinene som ligger der. Kjente at det er lenge siden jeg bar stein, for det var ganske tungt.





Blir vel bra når all tælen er borte å jeg kan begynne å grave opp de jeg har blinket meg ut i løpet av denne snøfattige vinteren. Skal også grave opp brosteinen og lage en kant slik at de andre mellomstore steinene kan hvile på, og sånn at ungene kan klatre over steinene uten at de faller ned.

Mulig jeg har en steinfetisj... Men det er nå ganske lekkert med sånne svære steiner i artige farger! Å til våren når forhåpentligvis Keiserkrona våkner til liv, vil det bli et vakkert syn :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar