fredag 23. august 2013


Kveldene blir så fort mørke, å da kommer trøttheten sigende stille og rolig, så jeg rent glemmer å oppdatere bloggen. Å i tillegg får jeg jo ikke gjort noe i mørket heller. Men, jeg gjorde faktisk litt i går. Begynte å grave opp steiner (selvfølgelig) i oppkjørselen, siden vi muligens skal legge brostein der. Mens jeg holdt på å slite med steiner jeg ikke kommer til å få opp på egenhånd, tenkte jeg på hvorfor entreprenøren hadde lagt disse steinene så høyt oppe i grunnen.. Er det en hemmelig avtale med de som leier ut minigravere at de får leid ut til sånne som oss, når grunnarbeidet for en parkeringsplass skal settes i gang? Skulle ha vært her når de jobbet med dette, å passet på at de ikke la alt for store steiner for høyt oppe. Trur ikke engang svigersønnen te samboeren greier å få opp den største, sjøl om han er sterk som fy f.. Fikk opp en stein i bakken i hagen i hvert fall, å den blir liggende i "muren" jeg skal pusle sammen nå iløpet av helga, Ser for meg at sånne "puter" av planter blir fint mellom stien og den ene plenflekken. Med 50% på Plantasjen er det mulig at det blir satt ned en eller to eller tre iløpet av kort tid. Må bare bli ferdig med grunnarbeidet først.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar