onsdag 21. august 2013

Regn regn regn... Men, da ser man hvor vi må lage litt drenering. Står rimelig mye vann i stien, å litt på nyplena. Jeg stresser ikke. Stresser kanskje litt med å få begynne med steinmuren min - som jeg har tenkt ferdig inni hodet. Må finne fin stein til kanten mot naboen også. Synd at alt er så innmari dyrt. Fant en diger stein i oppkjørselen i går. Tenker den skal få en fin plass som tomtegrense mot naboen mot vest. Har mye plank som skal tas vare på også, etter bygging av garasjen. Noe kan vi vel fyre med, noe kan jeg vel lage noe matnyttig til hagen med, å noe må vel kastes på Vikan. Hvis jeg kjøper vinkeljern, kan jeg kanskje lage meg kasser av de ytterplatene som ble til overs. Ikke sikkert samboeren ser alle de mulighetene som jeg gjør.. Arti å prøve å lage noe selv, da. Går vel greit så lenge det ser fint ut, å ikke bare rart. Har noen espalier som jeg skal prøve å lage noe matnyttig av. Skal uansett ordne det når jeg er alene hjemme, så jeg ikke får noen klager før etterpå. Faktisk ikke sikkert at han oppdager det heller. Byttet noen gardiner her om dagen, å fikk ikke kommentarer før jeg spurte om han så noen som var endret. Han syns det så fint ut, da, heldigvis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar