tirsdag 23. juni 2015

Kveldsjobb

















I tråd med resirkuleringsprinsippene mine, har jeg ennå ikke kastet lecablokkene som jeg fikk av naboen i fjor. De har bare ligget på samme plass i et hjørne av hagen og jeg har liksom ikke helt funnet ut hva jeg skulle gjøre med dem - helt til i går kveld! Mannen min har etterlyst ei trapp som går på siden av hagen, slik at ungene slipper å måtte gå i skiferstein og risikere store skader når de faller å slår seg imellom alle steinene jeg har bært opp der.. I tillegg fikk jeg lagt steinkanten til potentillaen ferdig, å bært ennå mer skiferstein i urte/bærfeltet mitt, men det minsker farlig fort med skiferstein nå.. Neste plan er å få en god løsning for bringebærene. Har noen plastsider etter et misslykket kjøp på Juula i fjor, men jeg er usikker på om jeg skal bruke de. Både siden de er av plast (selv om de er brune) å fordi de er smale. Kan grave de helt ned, slik at det bare er toppen som vises. Må tenke litt på det.
Den store hvite steinen til venstre for trappa, skal foressten flyttes til en annen del av hagen, den skaper litt disharmoni akkurat der den ligger nå. Å det er jo viktig å skape gode linjer og gode energifelt! Når jeg ser på den nå, er det faktisk slik at jeg har lyst til å dra hjem i lunchen for å flytte den, om så bare ut av bildet..

2 kommentarer:

  1. Hei
    Det er så utrolig flott med stein, og det å kunne bruke opp igjen saker og ting, er jo bare så fint.
    Du har vært veldig flink.
    Ha en fin dag.
    Vivi

    SvarSlett
  2. Takk for det!
    Ha en flott dag du også!

    SvarSlett